Korisni savjeti

Naučite upravljati web prostorom

Ne mogu slati e-mailove - primanje radi uredno

Ovisno preko kojega davatelja usluge pristupa internetu se spajate na internet, moguće su poteškoće u slanju e-mailova , kod korištenja izlaznog mail servera (SMTP) od vaše domene (npr. mail.vasadomena.hr). Neki davatelji usluge pristupa internetu već su uveli obavezu da za izlazni mail server morate koristiti isključivo njihov mail server, pa su svi ostali blokirani.

Zato je najbolje uvijek koristiti njihov izlazni mail server i time riješiti moguće nedoumice. Potražite na web stranicama vašeg davatelja usluge pristupa internetu podatak za izlazni mail server i postupite po njihovim uputama.

Ipak, možete pokušati koristiti vlastiti izlazni mail server, ali pokušajte uključiti njegovu autorizaciju (istu kao i za dolazni POP mail server). Ukoliko ovo ne uspjeva, prvo rješenje bi trebalo biti sigurno.

Osim ovih savjeta, ako vam primjerice za odlazni mail server ne radi port 25, pokušajte koristiti port 26.